onsdag 1 maj 2019

Att ha snyggaste canvastavlorna

Inlägget innehåller annonslänkar

Hoppas ni haft en fin Valborg! Tänk att det är 1maj idag. Maj är faktiskt min favoritmånad. Det är så härligt att man har denna fina tiden framför sig nu när allt spirar och grönskar och är så där ljusgrönt och krispigt vackert. Jag hoppas på en underbar och varm vår i år igen.

På tal om vackra ting så har något mycket läckert flyttat in hos oss. Ni vet att jag tjatat om hur mycket konst och väggprydnader kan förändra känslan i ett rum och wow vilken känsla det blev i vår hall med den här skönheten från Canvasbutik.


Jag är helt golvad av hur stor och fräck denna tavla är tryckt på canvasduk. Hela 1 m * 70 cm blev den hur maffig som helst.


Jag har fått den stora glädjen att dela med mig av en rabattkod till er så att ni också kan handla något fint hos Canvasbutik. Ange koden sandblomman_interior och ni får 20% rabatt på alla tavlor och posters.


Det finns så himla mycket snyggt hos Canvasbutik. Allt från små till gigantiska storlekar. Man kan köpa posters, oljemålningar, ljuddämpande tavlor och även göra sina egna tavlor med favoritmotivet.

Nedan hittar ni några inspirationsbilder från Canvasbutik:








Kram M <3

Inga kommentarer: