tisdag 20 februari 2024

Vilket lyft med gröna gardiner




Jag är så otroligt nöjd att jag vågade satsa på gröna gardiner i vardagsrummet! Det blev såååå ombonat och mysigt och ramar verkligen in våra fönster på ett helt nytt sätt. Kulören är exakt den gröna mättade nyans jag gillar så mycket och den blev ursnygg till soffan och väggarna.



Wow säger alla som stiger in i rummet och jag instämmer! Att hänga gardiner så här från tak till golv ger ju ett sådant lyft till ett rum och förstärker ytterligare rymden i vårt hus.



Lina Mörkgrön är en nyhet från Hasta Home. Jag älskar ju naturmaterial och denna gardin med sin vackra linnestruktur ger precis den känsla jag är ute efter hos oss.



Gardinskenan Convex, också den från Hasta Home, hade vi sedan tidigare så det var bara att att fästa i nya rynkbandskrokar i de nya längderna, hänga upp i gardinkrokarna och så hade jag mina tjusiga hotellvågor igen.

Gardinen Lina finns i flera vackra kulörer och säljs både i färdiga längder och måttillverkade efter dina önskemål.


Kan varmt rekommendera dig att kika in till Hasta Home. Jag kunde ännu en gång inte varit mer nöjd! På sajten finns otroligt mycket härlig inspiration och superbra guider och instruktionsfilmer.



Kram och ha en fin tisdag!




2 kommentarer:

Casa Loda sa...

Så fint det blev med gröna gardiner! Ser så ombonat ut.

Marie sa...

Tack så mycket! Är så himla nöjd med det gröna :-)