söndag 18 november 2018

Shpocka och fynda

Inägget innehåller annonslänkar


Här kommer en liten söndagshälsning från ett kallt Casa Vik. Brrr, nu har kylan slagit till ordentligt och vad händer då? Jo, värmepumpen pajar...

Jodå, igår när vi precis skulle sätta igång med middagen gick strömmen och efter ett långt felsökande kunde vi konstatera att det var värmepannan som spökade. Varje gång vi slog på den säkringen så slog jordfelsbrytaren av.

Tack gode gud att vi har vår kamin. Vi eldar för fullt i den och igår blev det nästan FÖR varmt, haha. Men det blir fort kallt igen märker man, golven blir iskalla och snart har vi inget varmvatten. Hu, hur ska det gå med morgonduschen imorgon? Men vi har världens bästa grannar som låter oss duscha hos dem och så har vi ju faktiskt gymmet och kan slå två flugor i en smäll och både träna och duscha. Hoppas vi kan få hit någon som kan titta på den fort i veckan som kommer.

Vad hittar man då på en söndag som denna? Jo, jag shpockar. Hört talas om appen Shpock? Namnet står för 'Shop in your Pocket' och är alltså en app där man enkelt, smidigt och gratis köper och säljer.


Jag rensar för fullt här hemma - så skönt. Har lagt upp en hel del inredningsdetaljer och lite annat till försäljning. Ni ser lite på sängen där inne i gästrummet!


Är ni nyfikna på vad jag säljer så ladda ner appen och sök på #sandblomman så hittar ni mig.


Bild från i fredags när solen gjorde underbara skuggor i vardagsrummet. Ser ni så fint den lyser på amaryllisbuketten där på soffbordet? Visste ni att det är Amaryllisens Dag idag? Alla härligheter har visst en egen dag?! 

Ett tips för dig som precis som jag älskar Amaryllis är att HÄR kan du fynda just sådana med 30-60% rabatt idag. Dessutom - köp 4 och få en på köpet.



Jag sätter upp de här fina påslakanen i linne på önskelistan till tomten. Det finns ju hur mycket fint som helst hos Jotex. Mina populära sammetsgardiner bland annat.


Nej nu blir det lite lunch här och sen ska jag mysa med en cappuccino framför brasan. Det är ju trots allt söndag.

Kram M <3