tisdag 28 maj 2019

Hängt om tavlor och rabatt på canvas

Inlägg i samarbete med Canvasbutik



Idag bjuder jag på lite bilder från vårt gästrum. Jag har nämligen hängt om lite tavlor i detta lilla gårdshus som blev en del av vårt stora hus när vi byggde ihop huskropparna förra året.

Det är så mysig stämning i detta rum tycker både jag och alla som nattar över här. Den mjukt vänliga färgsättningen och att alla element inom Feng Shui finns representerade här bidrar till harmonin.


Anledningen till att jag hängde om tavlor är att jag ville ha upp den där stora skönheten ni ser i bild från Canvasbutik. Den gjorde sig perfekt över byrån och kommer direkt i blickfånget när man stiger in i rummet.


Jag vill passa på att tipsa er om att jag får dela med mig av en kod som ger er 20% rabatt på alla canvastavlor och posters hos Canvasbutik. Avänd koden sandblomman_interior när ni checkar ut i kassan så får ni ta del av rabatten. Det finns så otroligt mycket att välja mellan i allt från små till jättestora tavlor.


Ser ni förresten så mycket äpplet på tavlan gör för helheten i rummet? Kulören tillsammans med de tända ljusen tillhör eldelementet och den lilla detaljen gör så stor skillnad. Eld brukar vara det element som är svårast att få in i inredningen men eftersom det är ett starkt element behövs det bara lite av den varan för att ändå påverka balansen.

Håll för äpplet och tavlan blir genast inte lika effektfull och något saknas i rummet. Spännande va.


Nu ska jag bege mig till Malmö för bland annat besök hos frissan.
Ha en fin dag!
Kram M <3

Inga kommentarer: