fredag 17 maj 2019

Tokbra rabatt på canvastavlor

Inlägget innehålelr annonslänkar


Vem sa att tavlor prompt måste hänga på en vägg? Inte jag i alla fall...

Ibland kan det nästan bli ännu mer effektfullt att ställa en tavla eller flera lutade mot en vägg. Så är väggarna fulla, eller har du inte tillräckligt med väggar eller kanske dåligt med plats, här är lösningen!

Har ni sett mitt senaste tillskott i tavel-familjen? En alldeles underbar canvas-tavla från Canvasbutik. Jag blev stormförtjust i detta vackra motiv i softa sepia-toner första gången jag såg det.  Min prima ballerina pryder vårt loft där hon trivs ypperligt bland fikon, bambu, snäckor och andra naturmaterial.


Just denna tavla heter Solum in Sepia och är just nu nedsatt med hela 61% och inte nog med det:

Jag kan i stolt samarbete med Canvasbutik erbjuda er en rabattkod på 20% på alla tavlor och posters. Välj mellan hundratals vackra motiv och storlekar, eller tryck upp ditt egna motiv på canvas.

Koden för att få 20% rabatt är sandblomman_interior.


Idag har jag varit uppe med tuppen eftersom jag hade en väldigt tidig tid för mammografi i Ystad och det är nästan 1 timmes bilresa dit.... Dessutom ett jäkla busväder med regn och blåst.

Fördelen är väl att jag var hemma igen redan vid 10 och då hade jag både hunnit handla och hämtat ut paket. Nu en stunds jobb framför datorn och sen är det dags att ägna sig åt lite städning. Men sen - sen är det FREDAG och vi ska äta och dricka gott och mysa inomhus i ruskvädret.

Happy Friday!
Kram M <3





Blus / Örhängen / Byxa / Läppstift / Skor / Ring

Inga kommentarer: