fredag 10 maj 2019

Inspireras av naturen i din inredning

Inlägget innehåller annonslänkar



Jag får ofta frågan vad jag inspireras av när jag inreder och jag kan berätta att naturen är en stor inspirationskälla. Naturen skapar ju de mest magiska färger och dessa toner blir liksom aldrig fel!

Jag kan gå längst med havet och titta på sanden, stenarna, vassen, drivved som möter färgerna i havet och himlen och få massor av idéer till en färgsättning.

Idag måste jag dela med mig av Jotex kampanj "The Golden Hour" som jag tycker är så vacker och där man inspirerats av den magiska gyllene timmen när solen går ned och målar världen i guld och brons och allt där emellan.

Dessutom kan jag erbjuda er en rabattkod hos Jotex - ni får nämligen HELA ordern om ni klickar in er här och anger koden SUMMER20 i kassan. Erbjudandet gäller till och med den 19/5 2019.

Låt er inspireras av dessa vackra bilder och hoppas ni hittar något fint!











Vågar man hoppas på lite varmare väder i helgen tro?
Igår trodde man ju nästan att hösten kommit med hällregn, blåst och iskall temp. Jag tände en massa ljus redan klockan fem och gick omkring i tjockaste tröjan. Men nu var jag ute för en stund sedan och det kändes faktiskt mycket varmare i luften.

Ha den bästa fredagen vänner!
Kram m <3


Inga kommentarer: