tisdag 21 maj 2019

Mina bästa presenttips med rabattkod

Inlägget innehåller annonslänkar i samarbete med Confident Living



Försommaren är här och därmed är också "den stora gåvosäsongen" här. Student, bröllop, konfirmation, mors dag.... Ibland står det helt still vad man ska köpa i present och man har ingen inspiration eller fantasi alls. För att hjälpa er lite på traven har jag satt samman presentförslag i 4 olika stilar.

De teman jag valt är:
  • Guld och vitt
  • Svart och silver
  • Naturligt
  • Pastell
Det bästa med mina tips är att om ni klickar på länkarna och använder min kod adinfluencers15 så får ni 15% rabatt på allt. Giltighet: 20/5-26/5.

Alla länkar är klickbara direkt till presentförslaget. Hoppas att ni gillar detta! Kanske en present till dig själv? Jag kan säga att jag blir vääääldigt sugen på att klicka hem ett par av dessa godingar.









Ljuslykta i vackert glas. Finns i flera färger.














Ljuskrona i ask av Ernst. Finns i flera storlekar.

Vacker lykta i korg från Nordal. Finns i flera storlekar.







































Inga kommentarer: