torsdag 19 oktober 2017

På mitt soffbord denna höstdag

Hösttröttheten har verkligen slagit till på mig... Jag är så trött och ändå har jag jättesvårt att sova på nätterna. Blir tokig snart. Längtar mest efter att kura i soffan bland kuddar och tända ljus.

På tal om soffan. På vårt soffbord just nu. Där ligger ingen mindre än Ernst minsann :-) Boken matchar min höstliga inredning och en bok är faktiskt en perfekt grund när man gör stilleben. Fint att ställa detaljer ovanpå och så kommer de upp en bit i höjd. Tips!


Höstbuketten är inne på sin andra vecka nu. Hortensiorna har torkat men är ju superfina så också. Får kanske byta ut och fylla på med några nya blommor till helgen, annars är det ju perfekt med buketter som är så hållbara.


Vill också passa på att påminna er om några rabattkoder jag kan erbjuda just nu. Till dig själv eller kanske julklapp (ja, det börjar dra ihop sig...).

Med koden MARIESANDBLOM får du 15% rabatt på samtliga klockor hos Daniel Wellington. Mitt nyaste tillskott är denna Classic Petite 28 mm. En lite mindre modell som är så otroligt fin.


Sandblomman15 ger dig 15% rabatt på snygga ryggsäckar från Gaston Luga. Finns i många modeller och olika färgkombinationer. En favorit på resan, gymmet och utflykten här i Casa Vik. Min modell heter Pråper i Navy och ljusbrunt läder. Den fick följa med ner till havet packad med kaffe och kardemumma-bullar.


Inga kommentarer: