måndag 2 oktober 2017

Fika på stranden med snyggaste ryggsäcken från Gaston Luga

* I samarbete med Gaston Luga *




Jag trivs bäst i öppna landskap. Nära havet vill jag bo. De där textraderna av Ulf Lundell, ja de stämmer verkligen in på mig.

Så tacksam att få bo just på denna plats på jorden. På det vackra Österlen med havet och skogen och åkrarna runt omkring mig.

Att gå ned till havet är något av det mest rofyllda och bästa jag vet. Här kan man rensa huvudet på tankar och bara finnas till. Så vackert alla årstider med havet som skiftar färg från ljusblått till mörkaste grått och alla färger och toner däremellan. Stilla och lugnt ibland. Rytande och stormigt en annan dag.


Häromdagen packade vi ryggsäcken med kaffe och kardemumma-bullar och satte oss nere på en bänk på stranden vid vattnet och njöt av hösten och havets vågor som rullade in.

Ser ni min nya rygga? Den är så in i bombens snygg tycker jag. Märket är Gaston Luga och den är verkligen både praktisk och klassiskt stilren och av superkvalitet. Läder och tjockt härligt canvastyg och massa fack och smarta metallkrokar att stänga med.


Nu har jag fått möjlighet att ge er lite rabatt på Gaston Lugas alla ryggsäckar! Med koden "Sandblomman15" får ni 15% rabatt på valfri ryggsäck samt just nu en läderadress-lapp värd 249 kronor på köpet. Dessutom fri frakt.

Min modell heter förresten Pråper och finns i flera olika färgställningar.

Den här ryggsäcken hoppas jag ta med mig på olika resor framöver och den kommer definitivt att hänga med ner till stranden fler gånger i höst! 

Inga kommentarer: