onsdag 4 oktober 2017

Nytt i webshopen och ny plattform

* I samarbete med Shopcorn *




Jag har ju nämnt tidigare att jag öppnat en webshop hos Shopcorn. Min butik har nu bytt plattform och även webadress och för att göra det enklare så hittar ni en bild med länk här till högst upp till höger i marginalen!

Tänkte jag skulle visa er lite av nyheterna som trillat in i butiken på senaste tiden. Here we go:
Necessär 'Gweneth Wild Ginger' från Day Birger ET Mikkelsen.



Ljuvligt rosa kuddfodral 'Fallin' i linne från Tine K Home.



Ljusstake 'Butterfly' från Carolina Gynning i 2 storlekar.


Sittpuff 'Zanibar' i sammet frn ByOn. Finns i grått och grönt.


Siffpuffen i grå sammet


Butterfly-fåtölj i brunt läder och koppar från Nordal


Detta är bara en liten del av utbudet. Hoppas ni ska hitta lite fint i min butik!
Välkommen in!

Kram M <3



Inga kommentarer: