fredag 6 oktober 2017

Pink October - rabatt på rosa lurar från Sudio Sweden

* I samarbete med Sudio Sweden *




Oktober är ju Rosa månaden då vi uppmärksammar kampen mot bröstcancer lite extra. Många är vi som har eller haft någon i sin omgivning som drabbats av denna hemska sjukdom. Jag tänker på mina fina vänner som kämpar och kämpat....

Vi måste hjälpas åt att ytterligare föra forskningen kring bröstcancer framåt och det känns fint att många uppmärksammar detta med sina rosa produkter.

Detta ligger som ni förstår mig varmt om hjärtat och jag vill bidra med att ge er möjlighet att köpa fantastiska hörlurar från Sudio Sweden med en fin rabatt.

Under oktober månad skänker nämligen Sudio Sweden 10% av vinsten på sina rosa produkter till Rosa bandet och forskningen kring bröstcancer.


Med koden sandblomman15 får du under hela oktober 15% rabatt på alla hörlurar från Sudio Sweden. Det finns flera olika modeller, trådlösa och med sladd, vilket ni föredrar.

På bilden ovan ser ni mina rosa trådlösa Vasa som är helt suveräna. En liten väska i läder och utbytbara öronpluppar följer också med.

Ni går väl på kontroller när ni blir kallade tjejer? Nästa vecka är det min tur igen. Men ännu viktigare är att klämma och känna regelbundet hemma.

Kram M <3


Inga kommentarer: