fredag 9 september 2022

Snygga höstplagg med rabattkod

Samarbete med Chiquelle med rabattkod





Om jag ska säga mina tre bästa med hösten?
Mysiga stickade plagg, vindruvorna som mognar hos oss och den höga krispiga luften. Ok, massa tända stearinljus på kvällen får komma med också. Fyra då.
Vilka är dina?



Så här står jag då under vinrankorna och njuter i en supermysig stickad klänning från Chiquelle som fått in massor av fina höstplagg.

Visst blir man sugen på lite nytt? Då har jag en rabattkod till dig: SANDBLOMMAN20 ger dig hela 20% rabatt på ett köp hos Chiquelle (gäller t.o.m. 12/9 2022) på allt utom rea/swim.



Härlig mjuk polotröja med fina slitsar i sidan i en så fin beige färg.






Denna har jag även i beige som används flitigt.



En svart snyggt sittande topp är alltid rätt. Stretchig och skön.


Hej hösten! Jag är redo!

Kram M







Inga kommentarer: