onsdag 14 september 2022

Hösttoner i soffan

Innehåller reklamlänkar




Jag har haft väldigt svårt att släppa taget om sommaren. Vill liksom inte inse att det är höst. Det vackra vädret och värmen här på Österlen har ju även gjort sitt till. Men nu är det ju snart mitten av september så det finns ingen återvändo. En ny årstid har börjat. Det känns i luften.

Så igår fick jag ett ryck och bestämde mig för att styla soffhörnan med lite höstiga toner.
Vad tycks?



Rostbrunt, ockragult och brunt fick sätta stilen. Det behövs inte mycket för att man ska få en känsla av höst i inredningen. Inget nytt utan bara sådant jag hade hemma. Har en del i gömmorna :-)

Dahliorna levererar fortfarande och det blev en bukett med brända toner. Att unna sig en höstbukett gör så mycket för känslan i ett rum. Mitt bästa tips.



De vackra ljuslyktorna som finns i många färger och storlekar hittar du här.









Igår blev det även säsongspremiär för en brasa i kaminen. Så himla mysigt.
Med tanke på elpriserna blir det nog många sådana i höst och vinter. 
Vi har laddat upp med rejält med ved. Känns skönt.

Så fort det blir mörkt på kvällarna nu! 
Dags att ladda upp med mycket stearinljus och värmeljus också.

Kram M


Inga kommentarer: