måndag 22 juni 2020

Ett ögonfransserum som faktiskt funkar

Inlägg i samarbete med Swiss Clinic



Hoppas ni haft en underbar midsommarhelg! Vår blev magisk med fantastiskt väder och bästa sällskapet men mer om det en annan dag. Idag handlar inlägget nämligen om lite skönhetstips igen. Jag ska visa er några härliga produkter från Swiss Clinic jag fått hem och ett resultat som visar att det faktiskt fungerar!

Just nu får man dessutom 20% rabatt på allt med koden "SUMMER20" så passa på!


Jag har testat detta ögonfransserum från Swiss Clinic i några veckor och jag är så otroligt nöjd med resultatet så jag måste dela med mig av detta.

Mina ögonfransar var i dåligt skick och jag hade både tappat och brutit av fransar på båda ögonen. Sådant händer och kan bero på stress, sjukdom, hormonförändringar och att man haft ögonfransförlängning.

Jag fick tips om detta serum av en bekant som sa att det verkligen fungerat på henne så jag ville absolut prova jag med. Varje kväll penslar man på det transparenta serumet som en eyeliner. Man kan använda det både uppe och nere men jag har bara använt mitt på de övre fransarna. Serumet är dermatologiskt testat och har en kraftfull men snäll sammansättning av ingredienser och man märker inte alls av att ha det på under natten.


Tyvärr har jag ingen före-bild men nu efter 3-4 veckor har mina fransar växt ut igen och blivit både längre och tätare. Det är roligt att måla ögonen igen och jag är verkligen SÅ nöjd!
Tips är att detta ögonfransserum är nedsatt med 120 kr just nu.


Nu är det dags att testa detta återfuktande Face Serum som ska stärka huden och öka fastheten och spänsten samt ge lyster och reducera linjer och rynkor. 

Strukturen är lätt och len och väldigt skön på huden och doftar dessutom underbart gott.


Sist men inte minst klickade jag hem en praktisk flaska med antibakteriell spray som jag tänkte ha i handväskan. Denna kan även användas till att rengöra dina skönhetsverktyg.
Innehåller fuktgivande Aloe Vera och E-vitamin och doftar citrus.

Önskar er en härlig ny vecka!
Kram M <3




Inga kommentarer: