onsdag 28 september 2022

Jag shoppar på Jysk






Igår tog jag en sväng in till vår lilla stad Simrishamn för att kika på den nya Jysk-butiken som öppnat.
Alltså wow vilken stor skillnad från den förra butiken! Den här känns väldigt uppdaterad, luftig, snygg och modern. Här har man också byggt upp fina miljöer med möbler och inredningsdetaljer.

Och så mycket fint de fått in! Såklart var jag tvungen att shoppa lite :-)
Ska vi kika på vad jag hittade.



Den här söta vasen i matt svart kostade typ ingenting. Helt perfekt för några enstaka blommor eller kvistar.
Så den fick följa med hem i shoppingkassen.



Ett annat fynd var denna lanterna. 
Så himla snygg och till ett väldigt humant pris. 150:- och den är HÖG.

Shoppade även ledljus och lite batterier. 



Mysigt utanför orangeriet med de två lanternorna som lyser upp i mörkret.



Vi får se om jag ska ha dem kvar där eller om jag flyttar dem till entrén istället.
Det bästa är att man kan flytta runt dem. Fina både inomhus och utomhus.



På mitt Instagram-konto @sandblomman_interior har jag gjort en film från besöket på Jysk där du kan se mer av hur butiken ser ut så gå in där och kika!

Regnet fortsätter här. Lite småtråkigt men inget att göra. Det lär inte blir någon powerwalk idag heller. Snarare inomhusträning och det blir bra det också.
Vi ska i alla fall upp och äta lunch på golfklubben. Alltid mysigt.

Kram M




Inga kommentarer: