tisdag 18 december 2018

Godaste sötsalta julkolan

Idag har det varit en sådan dag då nästan allt strulat och jag har inte hunnit med en tiondel av vad jag hade planerat. Åh, så är det ibland och det är bara att andas djupt och ta nya tag. Imorgon är en annan dag som man brukar säga.


Nu ska jag i alla fall ta en paus. Har tänt doftljuset och ska brygga mig en kopp gokaffe och mumsa på de där ljuvligt goda söt-salta kolorna som jag gjorde i helgen.


Ni måste bara testa dessa om ni gillar kola och blandningen mellan sött och salt. Receptet på kolorna hittar ni på min andra blogg Tildas Kök & Vin.



Fin kväll till er!
Kram M <3


This post contains adlinks from Adviral



1. Morgonrock Polly / 2. Pyjamasset Athena / 3. Soft BH Saga / 4. Sliptrosa Signe / 5. Hipstertrosa Rachel / 6. Bygel BH Zoe / 7. Maxitrosa Agnes

Inga kommentarer: