onsdag 26 december 2018

En liten julbil, vår julafton och fina tips

Inlägget innehåller annonslänkar



God fortsättning på er! Hoppas att ni haft några riktigt härliga och avkopplande juldagar.

Tänk att snön kom på lille julafton och faktiskt stannade över julafton också. Men nu är den ett minne blott här på Österlen och idag är det nästan vår i luften med sol och ett par plusgrader.


Njuter i fulla drag av julhelgen, granen, maten och alla juldekorationer och blommor. Den här maffiga buketten med vit amaryllis och kryptomeria med små, små kottar står fortfarande så fint. 


Ser ni den söta lilla bilen med paket på taket? Den hittade jag när jag var i Malmö förra veckan. Det var 30% på alla juldekorationer så jag passade på. Märket är House Doctor och jag köpte min på Åhléns.



Så här såg det ut på julafton när vi körde genom bokskogen här hemma för att åka och fira jul i Malmö. Så vackert alla årstider på den här sträcken.


Förväntningsfulla barn som spanar efter tomten....


... och viss kom han med säcken full av julklappar.


Och igår var det mannens födelsedag. Jag hade förberett frukost på sängen med champagne och paket. Så mysigt och vi stannade där halva förmiddagen. Sedan blev det en fortsatt lugn och skön dag bara vi två.


Sen måste jag tipsa er om ett kanonerbjudande! Just nu får du 1 gratis mobilskal när du köper 1.
Du får 2 gratis när du köper 2 osv.


Det är ju så kul och enkelt att byta mobilskal så passa på nu. KLICK.


Eller vad säger ni om 20% på all make-up, hårvård, hudvård, styling osv. 
Ja tack! KLICK.


Ha nu en underbar Annandag jul!
Kram M <3




This post contains adlinks from Adviral



1 / 2 / 3 / 4

Inga kommentarer: