onsdag 19 december 2018

Mysig sovrumshörna och dagens tips

Inlägget innehåller annonslänkar

Idag tänkte jag visa er en del av sovrummet som jag kanske inte lagt upp så många bilder på på sista tiden. Jag har fixat lite juligt i hörnan med hänggungan och tyckte det blev så himla mysigt faktiskt.


I allt julstök är det ju viktigt att stanna upp ibland, andas och ta en liten paus. Sätta sig på en lugn plats i huset, kanske tända ett ljus, sätta på lite mysig musik och ta en kopp kaffe eller te. Det behövs inte så lång stund för att faktiskt varva ned en smula på detta sätt.


Liknande litet rottingbord finns HÄRHÄR, HÄR
Pälskudde HÄR. kudde med ren gammal, solspeglar HÄR.


Dagens tips (bara idag den 19/12) är att HÄR är det 20% på make-up! Klicka hem dina favoriter inför stundande högtider. 




Dagens andra tips är att Jotex mellandagsrea startar redan nu! Upp till 60% rabatt på möbler, mattor, belysning, gardiner, kuddar, sängkläder, inredningsdetaljer och mycket mer. KLICK.

Ha en fin dag och stressa inte för mycket!
Själv ska jag unna mig att få fina julnaglar lite senare.
Kram M <3

Inga kommentarer: