tisdag 11 december 2018

Bästa inredningstipset - en blombukett

Inlägget innehåller annonslänkar



Det finns få detaljer som gör så mycket för stämningen i ett rum som en bukett blommor. Det är nog mitt allra bästa tips för att få till det där lilla extra i ett rum.

Ställ buketten på en central plats i rummet där ögat gärna vandrar först. Du kommer att bli lika glad varje gång du går i rummet och ser blommorna. En grön vacker växt i en fin kruka funkar utmärkt det med.


Så gissa om jag blev lycklig när mannen kom hem med den här helt underbara buketten till mig. Han vet hur mycket jag älskar blommor och jag var stressad och hann inte åka till blomsterbutiken när den gamla buketten verkligen verkligen hade gjort sitt och slokade ledsamt på soffbordet.


Väldigt imponerad av hur han komponerat ihop den alldeles själv. En riktig Marie-bukett med vita liljor, stora maffiga tistlar, anemoner och eucalyptus. Vill att den ska stå för evigt och bär försiktigt ut den i förrådet varje kväll där den står lite svalare.


Vasen är en present till mig själv i samband med ett lyckat samarbete. En pjäs från Jonathan Adler jag drömt om länge är den här fantastiska "rumpvasen" Kiki's Derriere. Den är så vacker och cool på samma gång och ni hittar den HÄR.

Får många frågor kring var detaljer är inköpta så här kommer några länkar igen:




Inga kommentarer: