onsdag 12 december 2018

Juliga ljuvliga dofter från Voluspa och lite julklappstips

Inlägget innehåller annonslänkar


Just nu doftar det alldeles magiskt här hemma för jag testar ett par nya doftljus från härliga Voluspa Candles. Deras doftljus är helt fantastiska tycker jag och en riktig favorit hos mig sedan lång tid tillbaka.


Copper Clove har bland annat kryddnejlika i sig och är således en perfekt jul- och vinterdoft. Och designen på burken ska vi ju inte tala om. SÅ IN I BOMBEN SNYGG. Passade perfekt på soffbordet på loftet ihop med mina vintriga kuddar och lite annat tingel-tangel i brända toner.


Nästa doft heter White Currants and Alpine Lace och sprider alltså väldoft i form av vita vinbär, narciss och en hint av kryddnejlika. Underbar vinterdoft även denna och i en tjusig silvrig burk som får stå bland de små silvergranarna på skänken i vardagsrummet.

Voluspa doftljus hittar ni bland annat HÄR, HÄR, HÄR och HÄR.


Igår var jag i Malmö och åt "finlunch" på Hotel Duxiana (rekommenderas) tillsammans med härliga fd kollegor. Så mysigt och trevligt och sedan blev det en sväng på stan för att spana in julklappar och lite julpynt för nu är det dags för GRANEN att komma in.

Eller den kommer väl in först på fredag för den ska ju stå och acklimatisera sig i förrådet (eller är det mest en myt...? Jag vill gärna tro det. Men ska försöka hejda mig). 

Hur som helst har vi varit och köpt gran idag. Långt in i granskogen här på Österlen hade vi fått tips om ett ställe där de sålde finfina granar. Alltså jag ÄLSKAR sådant. Det var bara att välja och vraka och peka på vad man ville ha. Vi valde en kungsgran (inte den ni ser på bilden utan högre och finare) och så fick vi en liten utegran som jag förhandlade mig till för 40 kr och en massa granris helt gratis. Sa jag att jag älskar sådant här!?

För er som behöver lite julklappstips kommer här några idéer och till bra kampanjer:













Ha en fin kväll!
Ses snart igen. Kram M <3







Inga kommentarer: