fredag 15 december 2017

Innehållet innehåller reklam genom annonslänkar för Interflora






Så var det fredag igen! Veckans bästa dag om du frågar mig. Det är något speciellt med fredagar och uppladdning inför helgen och nu är det ju faktiskt uppladdning inför julen också.

Jag städar gärna på fredagar (eller gärna och gärna, det måste ju göras så då tycker jag fredag är en bra dag) och piffar lite extra. Ofta unnar jag mig en fredagsbukett också. Jag tycker att en bukett med vackra snittblommor är den absolut finaste inredningsdetaljen man kan ha i ett rum.

Så gissa om jag blev lycklig när den här underbara skapelsen levererades till dörren. Nysnö heter den och kommer från Interflora.se


Vit amaryllis, vita rosor och nejlikor, eucalyptos, mjuktall och gran. Som en vit och grön vinterdröm där på vårt matbord.


Vill du unna dig själv eller någon kär en vacker bukett kan jag verkligen rekommendera Interflora.se. På deras hemsida finns bilder på en uppsjö av vackra buketter man kan välja mellan. Den ena finare än den andra. 


Härligt ljus idag! Det behöver vi efter den senaste tidens mörker även dagtid... I eftermiddag ska jag baka inför morgondagens fest här hemma, och så blir det som sagt lite städning innan fredagsmyset drar igång.

Happy Friday!
Kram M <3

Inga kommentarer: