fredag 1 december 2017

Amaryllislyx - den vackraste bukett jag skådat på länge

Inlägget innehåller reklam genom annonslänkar för Interflora





Veckans bästa dag är här. Det är FREEEEDAG hörrni! Och inte nog med det, första december och nu börjar julmånaden - så himla mysigt!

Imorse öppnade jag paketkalender från Rituals och i eftermiddag ska vi öppna första luckan i Lakritskalendern. Man blir som barn på nytt. Älskar't.

Det är full fart här hemma med dörrar och fönster som levereras och spröjs som saknas och diverse grejor som måste fixas. Puh.

En tur till lilla staden för att handla, en sväng till torget och sen hem och städa. Men först lite jobb.


Jag bara måste visa er buketten som kom med bud igår! Det är en av de vackraste buketter jag sett på länge. Aprikos amaryllis, aprikos nejlikor, alstroemeria, ecalyptos, kottar och granris. Det doftar helt magiskt och julkänslan infinner sig redan.


Här ser ni den i bättre dagsljus på soffbordet. Buketten heter Amaryllis-lyx och går att beställa på 
Interflora.se. Blommor gör ju bara så mycket för känslan i ett rum. Jag tror banne mig det är den finaste inredningsdetalj man kan ha.


Matchar kuddarna i soffan helt perfekt också. Kan det bli bättre!?

Julstjärnorna och ljusslinga i urnan kom också upp igår. Lite dålig bildkvalitet, ledsen för det, men det blir ju mörkt så otroligt fort nu på eftermiddagen. Stjärnorna är superfina med ett underbart hålmönster som jag köpte förra julen men det syns inget vidare här på bild. Ni får föreställa er!


Önskar er den bästa av fredagar! Ser fram emot en god middag med mannen i mitt liv ikväll och förhoppningsvis lite sovmorgon imorgon!

Kram M <3

Inga kommentarer: