onsdag 13 december 2017

Snygga posters pryder min vägg och en rejäl rabattkod

I samarbete med Posterstore




Jag är så väldigt nöjd över vårt gästrum. Tänk vad lite färg, textilier och nya snygga tavlor på väggarna kan göra för ett rum! Och nytt golv förstås. Det glömde jag ju nämna. Inte att förglömma.

Men vi måste prata tavlor känner jag. Om man inte vill och kan investera i dyra oljemålningar är posters ett superbra sätt att förändra ett rum på. Det finns så mycket fint att välja mellan, det kostar inte skjortan och kan därför bytas ut när andan faller på. Och det gör den ju ofta. Alltför ofta om du frågar min käre man...


Hur som helst så ville jag ta upp kulörerna i rummet, som går i olika nyanser av grått, smutsrosa och crème, på mina posters som skulle hänga ovanför sängen och passa bra mot den grå väggen. Får så många frågor om kulören så jag nämner det igen - att den är målad i helmatt Pashmina i kulören Bly från Alcro.


Posterstore hittade jag en massa fint och satt och dreglade ett bra tag innan jag till sist bestämde mig för den här kombinationen. Tre fantastiska motiv som också passade utmärkt tillsammans. Dessutom beställde jag passande ramar på samma ställe till för en billig peng.


Och jag har ett riktigt, riktigt bra erbjudande till er mina bästa följare! Från och med idag och en vecka framåt (till om med 20/12-17) får du nämligen hela 30% rabatt (ja du läste rätt) på posters hos Posterstore (gäller ej Selection). Ange koden sandblomman.

In och kika och jag lovar att du kommer att hitta massor av fint! En fantastisk julklapp.

Kram M <3

Inga kommentarer: