fredag 2 november 2018

En lakritskula som matchar inredningen

Inlägget innehåller annonslänk

Kommer ni ihåg att jag skrev att jag beställt några olika adventskalendrar som ska maxa julstämningen i december? De står här bredvid mig på kontoret, jag sneglar på dem då och då och det får mig att längta extra mycket till första december.

När jag packade upp lakritskalendern från Johan Bülow fick man med en liten gåva; en julkula fylld med vackra och glänsande rostfärgade lakritskulor.


Jag band ett sidenband om och tyckte att den matchade inredningen på loftet så fint så den fick helt sonika ta plats på soffbordet redan nu. Små detaljer som gör stor skillnad. Får se hur länge den får ligga där utan att öppnas....




Härliga fredagen är här och helgen är nära. Nu startar Österlen lyser i sedvanlig ordning till Allhelgona-helgen med en massa aktiviteter och framför allt så tänder vi upp ljus, lyktor och marschaller överallt. Så himla mysigt.

Har handlat en massa gott och så var jag inom blomsterbutiken och kunde inte motstå en bukett med krispiga papegoj-tulpaner som ska pryda soffbordet.

Idag har vi också fått leverans av något efterlängtat! Jag ska visa er så snart allt är på plats.

Happy Friday!
Kram M <3


Inga kommentarer: