fredag 30 november 2018

Träningspepp i sköna kläder från Stronger

Inlägget är ett samarbete med Stronger och innehåller annonslänkar



Fredag mina vänner och fullt fart mot adventshelgen! Hur härligt är inte det!?

Fredagsfys före Fredagsmys är en devis jag försöker leva efter i den mån jag hinner. Att ta hand om kroppen är viktigt för mig. Den här kroppen har burit mig genom glädje och sorg i livets berg- och dalbana i över femtio år och jag vill ge tillbaka vad jag kan för att den ska bära mig vidare i många år framåt.

Speciellt viktigt har det blivit efter vad vi gått igenom och med en kronisk sjukdom så gäller det att vara extra snäll mot kroppen och jag mår så mycket bättre när jag tränar.

Därför blir detta fredagsinlägg ett litet träningspepp och med snygga och sköna kläder blir faktiskt träningen ännu roligare.

Jag har upptäckt Stronger och det är ett svenskt märke som jag verkligen kan rekommendera. Så sköna, välsittande och oerhört snygga plagg som finns i många olika varianter.


Dags för ett pass med mindfulness i svartmönstrade tights och en skön långärmad tröja. Jag gillar att tightsen går högt upp i midjan. Det breda och stabila midjebandet ger skönt stöd.


Skönt också med en långärmad tröja som håller mig torr och varm. Tillverkad i funktionsmaterial som känns bra mot huden. Även reflexdetaljer.



Tights och tröjor finns som sagt i massor av olika färger och mönster och du hittar alla HÄR.


Till styrketräningen väljer jag tights i annat mönster och färg och till det en skön top.

Hope heter dessa tights som känns lite flower-power-mysiga. Samma höga midja på dessa och de har även en liten ficka baktill.



Toppen ger skönt stöd och har ett brett midjeband som också gör att den sitter bra. Jag brukar ha ett löst linne utanpå om jag vill känna mig mer "klädd".



Det krävs inte långa stunder för att ge kroppen lite träning. Hinner man inte till gymmet så tycker jag det är perfekt att plocka fram hantlar och ett hopprep. På en kvart hinner du massor, jag lovar!

Man kan också köra lite övningar under reklampauserna på tv. Det blir en hel del träning om du ser två program på en kväll!


Idag är en hemmadag och jag går runt och myser i den här dressen. Älskar att gå barfota och känna golvvärmen mot fötterna. Bästa, bästa.


Önskar er en underbar fredag!
Kram M <3

Inga kommentarer: