tisdag 20 november 2018

Doftljus, glögg och dagens bästa erbjudanden

Inlägget innehåller annonslänkar





Åh, i helgen smuttade jag på den första glöggen. Hittade en flaska i förrådet från förra julen och den var faktiskt helt ok fortfarande. Hade varken mandel eller russin men det gick bra ändå. Det är ju något alldeles speciellt med den där första för säsongen.

Men pepparkakor hade vi. Alldeles underbara sådana från Olof Victors som vi köpte när vi hade vägarna förbi för ett tag sedan. Igår kom mannen hem med årets glögg från Blossa och det ska bli spännande att provsmaka den. Har ni testat än?

Doftljuset är en nyhet från MonSun Spa och säljs exklusivt hos HÄR om någon undrar. Doftar helt underbart.



Jag fortsätter med mina tips på de bästa fynden ni kan göra under Black Friday-veckan. Här kommer dagens bästa:


30% rabatt på EOS-lampor. KLICK.


20% på allt från Ernst. Den här fina vasen t ex. Älskar min. KLICK.


75% rabatt. Påslakanset i två delar. 149 kr (ord 599 kr). KLICK.


25% rabatt på allt från House Doctor. Spegeln, åh. KLICK.


Just det. 30% på alla kuddar och plädar. KLICK.


20% på vackra coffe table fotoalbum. Så fina att ligga framme och bläddra i. KLICK.


54% rabatt på dessa underbara servettringar från Roos Interior. Finns även i silver. Blir så vackert med linneservetter till festliga dukningar. KLICK.


Nu ska jag packa in lite prylar jag sålt på Shpock och sen blir det en tur till lilla staden för att köpa hem lite rekvisita inför kommande produktfotograferingar och samarbeten.

Tisdagar är inte så dumma ändå. Kram M <3



Inga kommentarer: