måndag 19 november 2018

Ny golvlampa och dagens bästa erbjudande

Inlägget innehåller annonslänkar



Hej måndag och ny vecka! Iskallt regn piskar mot fönstret och vinden sliter i olivträdet och rosenbusken utanför. Men inne på mitt kontor är det varmt och skönt och jag har tända ljus och kaffe.

Den här veckan är det Black Friday och många butiker har laddat upp med massor av bra erbjudanden. Superläge att fynda med andra ord. Jag kommer ge er mina bästa tips varje dag. Hoppas ni gillar det!


Men först tänkte jag visa er något nytt från vårt Casa. Några av er uppmärksamma följare har kanske sett att vi fått en ny golvlampa bakom soffan. Igår satt jag uppkrupen där med kaffe och filt och läste en bok medan brasan sprakade hemtrevligt. Så mysigt att läsa ju. Borde verkligen göra det oftare. Jag är en riktig periodare när det kommer till bokläsning. På sommaren brukar jag sluka böcker och sen går det några månader och så kommer läslusten tillbaka någon gång på vintern.


Lampan är av märket House Doctor och finns HÄR. Visst är den fin!? Den har ett så behagligt ljus men är ändå perfekt att sitta och läsa under. 
Och här kommer första tipset - Med koden PREBFR12 får du 12% rabatt på lampan. Rabatten dras automatiskt av i kassan och gäller till och med den 21/11 2018. 

Gillar ni sammetsgardinerna? Bara idag (19/11) får ni 20% rabatt på alla gardiner HÄR. Rabatten dras av i kassan.

Vi fortsätter med lite fler tips:


Populära ryamattan Tanger, 240*330 cm, ordinarie pris 2999 kr - nu 1500 kr. Finns HÄR.


Soffbord i marmor och metall, 75*75 cm. Ord 2999 kr - nu 2099 kr. KLICK.


De otroligt populära krukorna 'Cloudy' från DBKD kan du köpa med 20% rabatt HÄR idag. Jag har tre stycken i färgen Maroon som är så himla fin. Ja, alla dessa krukor är vackra och lättplacerade och finns i flera olika storlekar.


Detta är nog dagens galnaste kap! Stolen 'Ulricehamn' i cool metall och flera olika färger. Ordinarie pris 1299 kr - endast idag 199 kr (!). Du gör klippet HÄR. Gäller bara idag 19/11 2018. Max 6 stolr per kund.


Överkast för dubbelsäng, 260*260 cm, i quiltad bomull med dekorativ bård. Ordinarie pris 1299 kr - idag 499 kr. Överkastet finns HÄR.


Takkrona i mässing med prismor i plast. En moden och cool kristallkrona. Ordinarie pris 1799 kr - idag 699 kr. Slå till på lampan HÄR.


15% på all hudvård hittar du HÄR. Gäller till och med 20/11 2018*

*Gäller ej SENSAI, Maria Återberg samt value packs och kan inte kombineras med andra erbjudanden eller rabatter.


Ha en skön måndag!
Kram M <3


Inga kommentarer: