onsdag 21 november 2018

Första hyacinterna och dagens bästa erbjudanden

Inlägget innehåller annonslänkar



Idag har säsongens första hyacinter inhandlats. Jag köpte vita små knubbiga skönheter i blomsterbutiken där jag även fick tag i så fin kuddmossa. Och så hittade jag en jättefin skål i svart zink som jag inte kunde motstå. Den blev perfekt för min lilla julgrupp.


Visst blev det fint? Jag tycker nästan hyacinter är som finast innan de slår ut faktiskt. Efter planteringen kom jag i sådant julmood så jag var tvungen att provsmaka årets Blossa glögg också. Riktigt god tycker jag! 

Här kommer som utlovat dagens bästa erbjudanden:


Köp två påslakanset och få ett för 1/2 priset. Fyndläge med andra ord. KLICK.


Ljusstake i antikfinish. 70% rabatt. KLICK.


25-40% rabatt på Georg Jensen. KLICK.


Ljuslykta i mässing till 71% rabatt. KLICK.


20% rabatt på Broste Copenhagen. KLICK.


20% på ALL inredning hos Indiska. KLICK.


15% på ALL makeup. KLICK.

Ha en fin kväll!
Kram M <3

Inga kommentarer: