måndag 26 november 2018

Solkysst på två minhuter med Tanrevel

I samarbete med Tanrevel






Vet ni vad detta är som jag står och håller i handen? Jo, det är en supersmart liten spray-tan-mackapär. 


En ångbaserad liten maskin som du laddar med USB-kabel och fyller på med spray-tan-vätska. Sen lyfter du bara på locket och sprayar ansikte och dekolletage. En tunn behaglig dusch som känns som en liten vindpust kommer ut ur behållaren och på två minuter har du fått en fin solbränna. Så himla smidigt. Dessutom doftar den inte brun-utan-sol utan har en god doft av kokos. Tummen upp för det.


Tänkte först visa en före-bild men den var så chockartat vit så jag besparar er den upplevelsen....
Här har jag i alla fall sprayat mig en gång och ni får hålla till godo med dålig badrumsbild i spegeln. Men ni ser själv hur snabbt man får resultat efter bara en gång. Det är bara att upprepa proceduren om man vill ha mer färg. Vätskan finns dessutom att beställa i två nyanser; medium eller mörk. Jag har medium och tycker det räcker långt.


Perfekta lilla spray-dosan alltså och vill ni också prova på detta så passa på idag när det är 15% rabatt. Du hittar Tanrevel HÄR.

Ha en fin dag!
Kram M <3




Inga kommentarer: