lördag 24 november 2018

Proffsiga behandlingar för hemmabruk på kampanj

I samarbete med Swiss Clinic




Nu har vi varit på julmarknad. Så himla mysigt. Snart dags att värma på glöggen och duka fram pepparkakor och lussebullar. Det kommer ett separat inlägg om detta.

Men först måste jag tipsa er om att Swiss Clinic har 40% på allt även idag.

Swiss Clinic har snabbt seglat upp som en riktig snackis inom skönhet och hudvård. Behandlingarna är speciellt utvecklade för hemmet och utvecklade i samråd med erfarna produktutvecklare, läkare och dermatologer. Proffsiga produkter till bråkdelen av det pris man får betala på klinik.

Du kan läsa mer om de olika behandlingarna HÄR.


En av mina favoriter är ansiktsmaskerna. Superhärliga lermasker berikade med vitaminer för att detoxa och rengöra porerna.


Maskerna är tillverkade i gasbinda som gör att leran fäster bekvämt och formar sig kring just ditt ansikte, helt kladdfritt! Du låter masken torka och sen sköljer man av med ljummet vatten.


Huden får verkligen en helt annan lyster när man kört denna mask! Nu var det mörkt så jag kunde inte fota men jag lovar ta bilder en annan dag så ska ni få se hur det funkar.


Så var det ju hela 40% rabatt på ALLT och då passade jag även på att beställa hem ett set med tandblekning.


I förpackningen ingår 2 specialtillverkade formbara tandskenor, 3 förpackningar tandblekningsgel och en förvaringsbox för tandskenorna. Detta har jag inte testat innan så ni ska naturligtvis få en uppföljning.

Passa på att shoppa skönhetsprodukter till dig själv och kanske julklappar till någon kär. Hela 40% rabatt, som sagt, men bara idag.

Men nu tar vi lördag och mys!

Kram M <3

Inga kommentarer: