lördag 24 november 2018

Mina favoriter hos Newport Home på rea

I samarbete med Newport Home




Härliga helgen är här och idag står bland annat julmarknad på schemat. Åh, det ska bli så mysigt att komma iväg en sväng. Den här veckan har varit helt crazy med jobb så det ska bli skönt att leda in tankarna på annat. Grandoft, tomtar, blommor och kransar och en och annan smakbit är precis vad jag längtar efter just nu.

Men innan vi ger oss iväg tänkte jag tipsa er om att Newport Home har 20-70% rabatt på allt under Black Friday Weekend och eftersom jag tokgillar deras produkter och har en hel del hemma så vill jag tipsa om mina favoriter som är på kampanj just nu!


Glöggen serverar jag gärna i de här vackra glasen. De är även perfekta för morgonens youghurt, vatten eller att göra en pannacotta i. 50% - KLICK.


Vackra ljusstaken Chloe i tung mässing. 50% - KLICK.


En alldeles underbar pläd i fuskpäls. Kan man tro. Och det går ju väldigt bra.... men...


... egentligen är det en helt ljuvligt lyxig julgransmatta. Åhhhh, längtar mig tokig men så länge får den alltså tjäna som myspläd i soffan. 20% - KLICK.


Lyxiga, tjocka frottéhanddukar. Älskar. 20% - KLICK.


Klassisk William Morris bricka 20% - KLICK. Olika färger och storlekar.
Vackra glaskaraffen Paris 20% - KLICK. Olika färger och storlekar.


Påslakanset i mjuk bommullssatin i klassisk design pryder gästrummet 20% - KLICK.

Stor och generös bricka i rotting med handtag. Perfekt frukostbricka 50% - KLICK. Finns i två storlekar.


"Rumpvasen" Kiki's Derriere design Jonathan Adler. My Precious. 20% - KLICK.

Ljuslykta eller liten skål Muse Votive Vessel design Jonathan Adler. 20% - KLICK.


Kristallglas med facetterad skärning. 50% - KLICK.


Ja, det var några av mina personliga favoriter som vi har hemma och det finns såååå mycket fint att lägga till på önskelistan. 

Passa på att köpa julklapparna med det lilla extra till dig själv eller någon kär nu när det är kampanj. 

Men nu tar vi lördag och julmarknad! Hörs snart igen.

Kram M <3

Inga kommentarer: