tisdag 13 november 2018

Mina favoritprodukter

I samarbete med Bangerhead - inlägget innehåller annonslänkar










Ni som känner mig vet att jag tycker om att vårda såväl mitt yttre som mitt inre. I en stressad tillvaro känns det lugnande för mig att ta hand om min kropp lite extra. Visst är det en skön känsla att ta en lång och varm dusch med sina favoritprodukter för att sedan smörja in och ge kroppen och ansiktet ytterligare lite kärlek.

Jag har beställt lite nya produkter från Bangerhead och jag vill gärna visa er några av mina favoriter, såväl gamla som nya.

Att handla på Bangerhead är nämligen supersmidigt och något jag verkligen kan rekommendera! Man kan välja på över 15 000 olika produkter inom hårvård, hudvård, makeup och parfym. Paketet skickas inom 24 timmar och det är dessutom fri frakt och bra priser som också ger bonus.


Mitt favoritmärke när det kommer till schampo, balsam och inpackning är Joico. Ett hårvårdsmärke som jag upptäckte i våras och jag älskar det. Bästa hårvårdsrodukterna jag någonsin haft! KLICK.


Schampot är återuppbyggande och perfekt om man har slitet och skadat hår. Det bästa att det är skonsamt så man kan tvätta ofta om man vill och tränar mycket och så.


Jag kör inpackning varannan gång och balsam varannan. Mitt hår har verkligen blivit glansigare och fått bättre kvalitet sedan jag började med detta. Min bästa frisör kan vittna om detta och det var hon som introducerade Joico för mig i våras.


En gammal favorit när det sedan kommer till att smörja in och återfukta kroppen är Biotherms bodylotion. Jag har testat många - och då menar jag MÅNGA - och för mig finns det ingen annan som är lika skön som denna. Så mjuk och lättapplicerad, inte alls fet utan går direkt in i huden och så doftar den underbart gott. KLICK

Den gula förpackningen som doftar sol och citrus finns på ssuperkampanj just nu 148 kr istället för 295 kr. KLICK.

Deodoranten doftar underbart, färgar inte av sig och gör verkligen sitt jobb. KLICK.


När jag vill känna mig extra fräsch när solbrännan är ett minne blott använder jag denna brun-utan-sol mousse från St Tropez. Bästa bus:en och min favorit. Doftar riktigt gott vilket är ett stort plus.


Moussen är väldigt lätt att fördela på kroppen och absorberas snabbt av huden. Man väljer själv vilken ton man vill ha på "brännan" genom att vänta längre eller kortare tid innan man sköljer av den.  KLICK.


Jag använder mig av en sådan är handske när jag smörjer in moussen. Det gör det ännu lättare att få ett jämnt resultat plus att man inte riskerar att få missfärgade fingrar. KLICK.


Kanske dags att börja fundera över julklappar? Den här presentförpackningen som består av rengöringsmousse för kroppen, scrub och återfuktande creme föll jag lite extra för. KLICK.
Fast jag tror jag behåller den själv....

Hoppas ni gillade detta och fick lite inspiration!

Kram M <3







Inga kommentarer: