onsdag 28 november 2018

Frostigt vackert och rabatt på trådlösa hörlurar

Idag vaknade vi till en så vacker och frostig morgon. Medan vi satt och åt frukost kom det dessutom lite, lite snö som la sig som en tunt lager florsocker och gjorde allt så mycket vackrare.


Jag blev som en barn på julafton, alldeles varm i kroppen, och for ut i trädgården med kameran i högsta hugg. Det gäller ju att passa på. 


Frostiga blommor är något av det vackraste jag vet. Titta bara på solhattarna som fått snöflingor på sina hattar. Är det inte förtjusande, så säg.


Alunrotens fina blad ser ut som att man doppat dem i äggvita och florsocker. Man blir nästan sugen på att ta en tugga.


Frostnupna rosor tycker jag är helt bedårande. Otroligt att rosorna fortfarande blommar lite här och var i trädgården när det snart är december.


Idag plockar jag äntligen fram julpyntet här hemma. Åh, mysigaste som finns. Julmusiken med mina favorit-jullåtar är med mig hela dagen.

Lurarna kommer från Sudio och har världens bästa ljud. Dessutom passar de mina öron helt perfekt. De sitter där de ska utan att ramla ur. Jag vet inte vad det är med mina öron men de flesta hörlurar fastnar liksom inte utan trillar ur så fort jag rör mig.... Fasligt irriterande. Men dessa sitter som berget. Superbra, speciellt när man tränar.

Jag har dessutom fixat en rabattkod till er från Sudio. Med koden "sandblomman" får du 15% rabatt på samtliga hörlurar från Sudio. De finns i flera olika modeller, storlekar och färger. Trådlösa såklart.

Nej, nu ska jag fortsätta att hänga upp stjärnor här hemma.

Ha en fin lille-lördag!
Kram M <3




Inga kommentarer: