onsdag 6 maj 2020

Lyssna gratis på ljudböcker

Inlägg i samarbete med Nextory





Kanske det beror på att man har lite mer tid nu. Eller för att man uppskattar små saker som man inte riktigt gjorde tidigare. Eller för att det är så otroligt skönt att släppa alla tankar.

Hur som helst. Jag har verkligen fått upp ögonen för ljudböcker!



Det är ju så himla mysigt att lyssna på ljudbok. Bästa är ju att man kan ha den med sig precis överallt. Och lite tråkiga saker som att städa blir genast lite roligare när man har annat att tänka på.
Favorit hos mig är att lyssna när jag går mina powerwalks. Tiden bara flyger iväg och det känns som jag kan gå hur långt som helst (nästan).



Jag är inne i ett feelgood-mood just nu och har lyssnat på flera av Camilla Davidssons härliga böcker. Är inne på den fjärde nu och som ni ser är det inte många minuter kvar :-)



Jag har ett superbra erbjudande till dig om du är sugen på att testa det här med ljudböcker.

Ingen bindningstid och du kan bara avsluta när perioden är slut.

Superlätt att ladda ned appen till mobil eller surfplatta.
Det finns så himla många bra böcker i alla genrer - något för alla - jag lovar.
Kan VERKLIGEN rekommendera detta!

Kram M <3


Inga kommentarer: