torsdag 7 maj 2020

Att ha ett gyllene överkast

Inlägget innehåller annonslänkar





Älskade gästrum! Som jag längtar till att familjen ska kunna övernatta där snart igen...
Häromdagen fick sig rummet en liten mini-makeover och delvis ny färgskala.



Minns du kanske att jag visade fina och prisvärda överkast för ett tag sedan? 
Det bar sig inte bättre än att jag själv klickade hem det här magiska guldgula överkastet i sammet med vackert solfjäderformat reliefmönster.

Priset är högst humant och just nu är det dessutom nedsatt 20% så passa på säger jag.
Finns i mörkblått och mörkgrönt också och även till enkelsäng.



Jag tycker kulören blev fantastiskt fin till den grå väggkulören och sänggaveln.
Varmt, mysigt och lite somrigt på samma gång. Och ser ni hur väl den passar med sammetskudden jag hade sedan tidigare. Kunde inte bli bättre.



Så jag vattnar pelargonen i fönstret, rättar till ljuset och korallen i fönsterkarmen. Öppnar dörren ut mot terassen som badar i solsken och drömmer mig bort till tider när vi alla kan ses igen.

Kram M <3






Inga kommentarer: