torsdag 28 maj 2020

Den perfekta kulören på nagellack och andra favoriter

Samarbete med Cocopanda



Sommaren närmar sig med stormsteg och i takt med att vädret blir varmare och huden solkysst tycker jag det är kul att uppdatera sig med lite nya skönhetsprodukter. 

Jag har klickat hem lite nytt från Cocopanda då jag även fått möjlighet att erbjuda en rabattkod till er: MARIE10 ger er nämligen 10% rabatt på ett köp över 599:- (även på rea).

Ska vi kika lite på några av mina nya favoriter:


Älskar korallfärg när man fått lite färg och jag hittade den perfekta kulören på nagellack
O.P.I har bra kvalitet på sina lack och sitter länge.



Visst är det en härlig och somrig kulör som passar perfekt nu.
Jag brukar gå till salong och fixa naglarna men nu i Corona-tider har jag såklart slutat med detta så då får man fixa till så gott man kan själv. Har väldigt sköra naglar så det är ett måste med lack.



Min absoluta favorit när det kommer till bodylotion är denna från Biotherm. Har provat många men återkommer alltid till denna. Den är lätt och återfuktande, går snabbt in i huden utan att kladda och doftar ljuvligt av citrus. Just nu är det ett riktigt bra kampanjpris på denna så passa på!



Testar ett nytt läppglans - en så kallad Lip Plumber som ska göra läpparna mjuka och fylliga. 



Jag gillar läppglans nu våren och sommar. Känns lite lättare och fräschare än läppstift.
Det blev en liten liten stickig känsla när man målade på och jag tyckte det blev fint.


Sen passade jag på att bunkra upp med schampo, inpackning, rengöring och annat som man alltid behöver. Det var mycket som redan var nedsatt och med 10% extra kändes det jättebra.


Ta hand om er!
Kram M <3

Inga kommentarer: