torsdag 16 april 2020

Att må sitt bästa jag

Inlägg i samarbete med Topformula



Att försöka må så bra jag kan och ta hand om min kropp har alltid varit viktigt för mig. Jag har varit igenom både utmattning, svåra kriser och lever med hypotereos och försöker boosta min kropp så gott jag kan. Träna, vila när kroppen säger ifrån, jobba på att äta nyttigt och varierat och tillsätta en del vitaminer och mineraler som jag känner att min kropp behöver.

Hälsokost har länge varit en del av mitt liv och jag tror mycket på dess hälsosamma effekter. Sedan jag började äta magnesium och kalcium har t ex krypningarna i mina ben på natten försvunnit helt. 

Den mörka delen av året käkar jag D-vitamin och när jag känner mig lite vissen blir det tillskott av bland annat extra  C-vitamin. Selen och Omega3 äter jag året om.


Jag beställer enkelt och smidigt mina hälsokostprodukter på nätet. Tryggt och bekvämt, speciellt i den oroliga tid vi alla befinner oss i just nu.

Har du hört talas om Topformula? Ett svenskt företag som säljer och distribuerar hälsokost från sin egna fabrik utan mellanhänder och kan därmed erbjuda riktigt låga priser utan att tumma på kvalitén. I många fall är det faktiskt halva priset på produkter jämfört med hos andra. Dessutom är det gratis frakt på alla produkter.


Hos Topformula hittar du allt från vitaminer och mineraler till omega3, kosttillskott, produkter för hår, hud och naglar, livsmedelsprodukter, sportbars, diet meals med mera, med mera.


Just nu kan du t ex köpa Solbrun-kapslar för endast 33 kronor, vitamin D för 29,75 eller Omega-3 för 24,65! För varje produkt på sajten finns en bra beskrivning av ingredienser och näringsinnehåll samt dosering och användning. Ett stort plus är att det även finns recensioner av produkterna.




Vill du också testa några av Topformulas grymma produkter så har jag en rabattkod till dig!



Träna på gymmet går ju inte just nu men hemmagym fungerar alldeles utmärkt. Det har jag utövat många, långa perioder i mitt liv. Med hantlar, gummiband och den egna kroppen kommer man hur långt som helst. Det gäller bara att ha disciplin att verkligen göra det och gärna göra upp ett veckoschema så det finns med på att-göra-listan. 

Så summa summarum: Någorlunda nyttig och varierad kost, träning, återhämtning och hälsokost är mitt recept på att må sitt bäst jag.

Kram M <3

Inga kommentarer: