torsdag 8 april 2021

Tokskön skjorta och lökväxter i kruka

Inlägget innehåller annonslänkar




Bjuder på en Dagens i min nya toksköna skjorta i linnemix. Föll direkt för denna i en supersnygg kanelbrun kulör. Kommer bli pangfint till vita byxor senare i vår också.

Den är stor i storleken - jag har XS



Har faktiskt suttit en stund invid väggen på den murade soffan och druckit en kopp kaffe idag. Hurra på den liksom. Ser ni hur fint det börjar bli i mina krukor med tulpaner och narcisser. Kommer blomma vilken dag som helst nu tror jag minsann. Det bästa med att odla i kruka är att man enkelt kan flytta omkring krukorna. Perfekt att placera dem där man tillbringar mesta tiden eller där man kan se dem inifrån när vädret inte tillåter att man är ute.

De prickiga verkar slut.



Passar även på att tipsa om en supergod pastarätt med ugnsrostade tomater och burrata som jag svängde ihop igår. Receptet hittar du här.


Kram M




Inga kommentarer: