tisdag 21 april 2020

Vår nya loungegrupp är så fin

Inlägget innehåller annonslänkar i samarbete med Furniturebox





Åh, nu kan jag visa er vår nya lounge-grupp.
Vi är såååå otroligt nöjda med hur detta blev. Vi ville ha en lite större grupp där man kan sitta många när nu tiderna tillåter det igen men samtidigt en grupp som skulle vara ganska nätt.

Dessutom en som tål väder och vind och kan stå ute året om så konstrotting var givet.


Längre ned i inlägget hittar du även en rabattkod som ger dig 10% på ett köp!



Och vet ni, medan jag sitter här och skriver detta inlägg så levereras ytterligare en fåtölj. Vi kände nämligen att vi ville ha en till när allt kom på plats. Ta daaaa - nu är den komplett.



Den gamla lounge-gruppen har som ni kanske ser i bilden längre bort flyttat ner till pergolan. Så blev det en mysig hörna där också under bambutaket för varma dagar när man vill ha lite skön skugga.



Jag tycker det blev så snyggt med de mörka dynorna. Det ger en tyngd åt hela gruppen och ger en fin balans på terassen. Japp, jag tänker Feng Shui även utomhus.

Det svarta tillhör vattenelementet och den bruna konstrottingen jord. Jord och vatten alltså.
Gillar också den svarta glasskivan på bordet väldigt mycket.



Jag är faktiskt löjligt glad för den här nya gruppen. Den är helt underbart skön att sitta i och det fina vädret just nu gör ju att man vill tillbringa hur mycket tid som helst där. 
En soffa är ju helt perfekt för en liten lur också, haha.



Divandelen är min personliga favorit :-) 
Tror vi måste göra upp ett bokningsschema.

Rabattkod var det också, ja ja men.
Har fått glädjen att dela med mig av en sådan. 
De har galet mycket fint, inte bara utemöbler utan är ett komplett möbelvaruhus.

Nu fångar vi dagen!
Kram M <3

Inga kommentarer: