torsdag 20 februari 2020

Trendigt - sammetskuddar med broderi


Inlägget innehåller annonslänkar






Att byta ut en kudde eller två är ett av de enklaste sätten att förändra hemma. Har ni tänkt på vilken stor skillnad det faktiskt gör för känslan i ett rum?

Vill man vara trendig satsar man på en sammetskudde med broderi i vår. Jag föll för detta redan i höstas och här kan man ju förändra med både kulör OCH motiv. Det blir liksom dubbel förändring.




Det här kuddfodralet med ögon är mitt senaste tillskott och jag tycker det är så så så himla fint. Här räcker det med en enda kudde som drar blickarna till sig (nu var jag rolig va). Men ja, ni fattar, den tar liksom plats och tar för sig trots att det bara är en enda kudde.


Jag tänkte jag skulle visa er några kuddfodral i samma stil som jag hittat och som jag tycker är superfina:



Här hittar vi en lien goding till väldigt bra pris! Stort gilla på denna.





Hur fint var inte detta då!? 



Den coola "frallan" hittar ni också hemma hos mig.



Min kudde med flamingos flyttar runt lite i huset!
och i andra kulörer också såklart.





När frallan låg i soffan. Nu i lillsoffan bredvid :-)


❤❤ M ❤❤






Agnes Cecilia Sneakers / essie Nagellack / Ellos Collection Poncho / Snö of Sweden Örhängen / Ellos Collection Blus / Ellos Collection Byxor

Inga kommentarer: