lördag 8 februari 2020

Exklusiv rabatt på inredning

Inlägg i samarbete med Homeroom





Halloj bloggvänner! Är ni kanske sugna på något nytt till hemmet? Då kan jag tipsa om Homeroom!

Här har man samlat inredning i Norden på ett och samma ställe. Jag lovar att här finns något för alla.

Och vet ni vad det bästa är!? Jo, jag har fått glädjen att dela med mig av en exklusiv rabattkod till er.
Använder ni min kod SANDBLOMMAN så får ni 20% på ETT HELT KÖP! *

*Koden är giltig till och med 12/2 2020 och gäller ej på rea, jotex, rowico samt kök&hushåll.

Här nedan ser ni några av mina favoriter och som ni ser är det inredningsdetaljer, möbler, belysning, textil, mattor och en hel massa annat - så in och kika vetja!

Underbara ljuslyktor som även kan användas som vas

Älskar överkast i linne

Sammetsgardiner i den perfekta beige kulören
Wow så snygga barstolar!


Helt underbar sammetsfåtölj och kulören är ju bara magisk



Fantastiskt fin matgrupp
Magiskt sken i denna pampiga taklampa

❤❤ M ❤❤

1 kommentar:

BROOKLYN SOUNDSTAGES sa...

Really Good tips and advises you have just shared. Thank you so much for taking the time to share such a piece of nice information. Looking forward for more views and ideas, Keep up the good work! Exklusiv inredning .