tisdag 18 februari 2020

Shoppa ZMARTare på nätet


I samarbete med ZmartBag




Jag vet ju att ni, mina bästa följare, gillar att shoppa på nätet precis som jag! Det är ju så otroligt smidigt att kunna sitta hemma och klicka hem det man behöver (och "villhöver" för den delen) utan att behöva trängas ute i butikerna.

Och nu kan jag berätta att det faktiskt kommer bli ännu roligare och smidigare! Det har nämligen kommit ett nytt supersmart sätt  att samla alla produkter man är intresserade av utan att sitta med en massa flikar, bokmärken, uppfyllda butikskassor eller små papperslappar där man skrivit upp vad man ska shoppa. Puh, ibland har jag haft hela skrivbordet fullt av post-it-lappar i olika färger för olika inköp till mig själv, till kunder, presenter och så vidare.

Denna vecka lanseras ZmartBag, som är en digital plattform där man sparar all shopping man är intresserad av på ett och samma ställe. Man skulle kunna säga att det är en slags shoppingmoodboard där man samlar sina produkter.



Jag ska visa er hur det fungerar. Än så länge finns ZmartBag bara för dator men senare i vår kommer en app med ännu fler och spännande funktioner.

Man går enkelt in och registrerar ett konto på ZmartBag och sen är det bara att börja skapa sina Zmartbags. Döp dem efter ändamål; Min önskelista, Renovering sovrum, Presenter Lisa, Semester, Träning, Vårmode....

Hundratals butiker inom olika kategorier är kopplade till ZmartBag och du hittar alla bekvämt sorterade i bokstavsordning.

Här har jag satt ihop en Bag med lite olika inredningsprodukter jag är intresserad av i vår. Enkelt att lägga till och ta bort produkter efter hand. Du kan också dela dina bags med dina vänner eller familj.
Tror inte jag ska dela denna för min man dock, haha. Då får han hicka...






Så härligt nu när dagarna blir allt ljusare och med ens blir jag sugen på att köpa lite nytt till mig själv också. Hänger på det beige i vår. Snygga tröjor, svepande långa klänningar, lite kortare byxor. Vill ha ett par snygga mockaboots med lite klack, ett par stora solisar och kanske en ny nättare väska.

Frossade runt lite i olika butiker som resulterade i den här bagen. Det som är smart är att det också finns en flik med rabatter som man kan hålla koll på. Jag ska kika lite till, jämföra priser och låta det gå någon vecka till innan jag shoppar loss.





Ja, som sagt, det är bara fantasin som sätter gränser för vilka bags man kan sätta ihop. Förstå hur smart när man ska iväg på semester till exempel. Ni vet när man behöver allt från solcreme och Alvedon till en bra bok, en ny bikini, klänning och flipflops, ett snyggt badlakan osv.

Har satt ihop en bag inför en liten tripp till Mallis senare i vår (I wish...).





Det här var verkligen både roligt och smart. Prova du också!


Ha en strålande dag!

❤❤ M ❤❤



1 kommentar:

Rebecca sa...

Fantastiskt fina bags!