måndag 17 februari 2020

Snyggaste bokstöden blir vacker inredningsdetalj

Inlägget innehåller annonslänkar



Jag måste visa er några helt fantastiska bokstöd jag hittade till superbra pris! Snyggaste jag sett. Kan inte bestämma mig för vilket jag tycker är finast faktiskt.

Tänk er dessa i bokhyllan där de kommer att lätta upp intrycket bland böckerna eller på ett sideboard, en fönsterkarm eller på en skänk där de stöttar upp några fina böcker. Vill ha!


2-pack bokstöd med två starka män i polyresin. 




 Den dykande kvinnan i två delar är i vacker kopparfärg som matchar den svarta stöddelen perfekt. Dina favoritböcker blir en fin inredningsdetalj tillsammans med bokstödet ROY. 




Hoppas ni haft en härlig helg!
Det kommer snart en recension från vår herrgårdshelg som blev helt underbar men nu har jag massor av jobb som väntar.

❤❤ M ❤❤


Inga kommentarer: