torsdag 27 februari 2020

Vårt sovrum och rabatt på bäddtextil

Inlägget innehåller annonslänkar





Vilka vårkänslor jag fick idag när jag stod och bäddade sängen. Solen som lyser in genom terassdörren bredvid sängen. Dörren som leder ut till den lilla terassen utanför som vi byggde av överbliven kalksten från hallen.

Tänk när man kan tassa ut med morgonkaffet i handen och sätta sig vid det lilla bordet. Snart.




Jag bäddar alltid sängen efter att jag gjort mig i ordning och duschat på morgonen så sängkläderna får ligga och lufta sig lite. Ett måste att bädda sängen för mig alla dagar i veckan. 

Vet ju precis hur alla kuddar ska placeras och hur överkastet ska vikas så det går på ren rutin. Jag får ett lugn i kroppen av att ha en fint bäddad säng.



När jag stod där och bäddade upptäckte jag att det gått hål på underlakanet. Det har fått utstå många tvättar så det är väl inte så konstigt egentligen.

Hur bra då när jag såg att bästa Ellos hade upp till 30% rabatt på massor av bäddtextil.
Slog till på två dubbelunderlakan till suveränt pris.


Jag plockade ut några favoriter för inspiration:



Finns i många ljuvliga kulörer



Priset? 139 kr !!



Finns i flera färger



Även detta finns i många färger





Ha en härlig dag mina vänner!

❤ M ❤

Inga kommentarer: