lördag 22 februari 2020

Stylein x Isabella och min unika rabattkod

Inlägget innehåller annonslänkar





A perfect match. Ja så kallar Ellos det exklusiva samarbetet mellan modevarumärket Stylein och superentreprenören Isabella Löwengrip. 

Jag måste tipsa om denna kampanj då jag dels fått äran att dela med mig av en unik rabattkod till er som ger er hela 45% rabatt (galet eller hur!?) och för att detta verkligen är plagg som tilltalar mig. 

Kod: 415429

Noga utvalda klassiska plagg i skandinavisk minimalistisk stil, exklusiv kvalitet och med en feminin touch som funkar överallt och alltid. Både trendigt och tidlöst på samma gång. Det är sådant jag gillar inom både inredning och mode.


Jag har satt ihop ett collage med några av mina personliga favoriter :



1. Figursydd kavaj med dubbelknäppning (beige, svart eller grårutig)

2. Klockad kjol i vävd satin (svart, vinröd eller silver)


4. Omlottkjol med stort spänne (grårutig, svart eller beige)

5. Matcha kavajen med en läcker omlottkjol (beige, svart eller grårutig)

6. Satinskjorta med fin lyster (svart eller silver)

7. Topp/linne i vacker satin (silver, svart eller vinröd)

8. Polotröja i merinoull/cashmere (svart, vit eller isblå)


Glöm nu inte koden för allt i världen.

Dags att uppdatera garderoben!

❤❤ M ❤❤







Inga kommentarer: