fredag 7 februari 2020

En god Alla hjärtans present

Inlägg i samarbete med Godisboxen






Vad hittar vi på soffbordet idag tro?
Nämen är det inte bloggerskan själv på en liten ask :-)

Funderar du på att ge bort en personlig Alla hjärtans dag present till någon kär så har jag ett riktig mysigt litet tips! 

Jag har nämligen gjort en fin ask med ett foto på mig och boxen fyllde med choklad, kärlekste och ett presentkort på en tidningsprenumeration.



Det blir ju extra personligt just när man kan ladda upp egna foton och jag valde ett från en speciell dag och strand när vi var i Sydafrika senast. Hjärtgesten med såklart.



Gläntar lite på locket och här ser ni lite av vad som gömmer sig i asken. Det finns massor av olika boxar med olika sorters godis att välja mellan och så kan man lägga till andre små mysiga presenter som te, handkräm, biobiljett, strumpor, trisslotter, prenumeration med mera.



Det var så himla roligt att göra denna och hur enkelt som helst.
Har man inte något foto så finns det många färdiga mallar för alla tillfällen också.

Jag beställde ena dagen och nästa dag landade den i brevlådan. 

❤❤ M ❤❤


Inga kommentarer: