tisdag 16 augusti 2022

Wow vilket klipp på parfym



Som jag utlovade ska ni få ett riktigt bra tips idag!

Har du hört talas om Stylingagenten? Om inte ska du lyssna lite extra noga nu. De erbjuder nämligen ett stort utbud av skönhetsprodukter från välkända varumärken till ett av marknadens bästa priser. Agentens uppdrag är att finkamma marknaden för att hitta de bästa produkterna just nu. Här hittar man allt från trendiga nyheter till välkända klassiker.



Vattenmelon, rabarber, kiwi, sandelträ, mysk, rosa cyklamen. Kan du känna doften? L'Imperatrice från Dolce & Gabbana är en favorit hos många och så även hos mig.

Och nu ska du spetsa öronen för här kommer ett galet bra klipp: Just nu kan du nämligen köpa den för endast 265 kronor (ord 655 kr). Hur? Klicka på denna länk och ange koden Sandblomman10 
(giltig tom 31/8).



En annan favorit som jag alltid vill ha i mitt badrumsskåp om det är möjligt är denna underbara bodylotion från Biotherm. Bästa, bästa! Kladdar inte, går snabbt in i huden, återfuktar och doftar citrus.





Så vill jag tipsa om ett nytt märke för mig som jag testade. Kokie heter märket och jag köpte ett så fint krämigt läppstift i färgen Nude. Gillar man mjuka läppstift som sitter länge så är detta ett hett tips.
Älskar den fina nyansen Nude.



Bellapierre Loose Blush har en härligt krämig konsistens som enkelt definierar dina kindben med en vacker, naturlig färg som lämnar huden ljus och fräsch. Prisbelönta och används av dermatologer. Talkfria, parabenfria och passar alla hudtyper.

Färgen heter Autumn Glow och blir perfekt nu i höst.
Ordinarie pris 315 kr - nu 101 kr!



Det här var bara ett pyttelitet axplock av alla härliga produkter man hittar hos Stylingagenten. Passa på att ladda upp med dina favoriter och kanske lite nya också. Glöm inte att ange koden Sandblomman10 så får du 10% rabatt på ett helt köp!

Kram M


Inga kommentarer: