tisdag 23 augusti 2022

Ljudböcker jag rekommenderar och lyssna gratis

Reklam för BookBeat


Jag älskar att lyssna till ljudböcker. Gör det jämt. Som här under blåregnet i en vilstol i pergolan.
När jag städar. När jag går en powerwalk. När jag åker tåg. När jag jobbar i trädgården....

Det finns ju så grymt mycket fantastiska böcker och det är så mysigt att bli uppslukad av en ljudbok. 
Har fastnat för BookBeat som har över en halv miljon (!) ljudböcker i alla genrer.

För er kära bloggisar har jag fixat så att ni kan prova att lyssna helt gratis på BookBeat i hela 40 dagar.

Det är ingen bindningstid så det är bara att säga upp prenumerationen om ni inte tycker det passar.



Några av de böcker jag lyssnat till under sommaren är:

Sanningen om ostrondykerskan - Caroline Säfstrand
Kärleksbrevet - Lucinda Riley
I dina händer - Malin Persson Giolito
Det lilla galleriet i solen - Marie Sammeli
Skilsmässan - Moa Herngren
Vänförfrågan - Laura Marshall
Vingården för vilda drömmar - Caroline Säfstrand




Just nu lyssnar jag till Führerns Barnmorska av Mandy Robotham - sååå bra och så hemsk.

Nu ska jag lägga mig en stund i solstolen och lyssna.

Kram M



Inga kommentarer: