lördag 15 maj 2021

Söta sommardukar

Inlägget innehåller annonslänk och rabattkod





Så mysigt i stora pergolan nu när häcken börjar bli riktigt grön och gardiner och lull-lull är på plats igen. Jag älskar när solen silar genom bambutaket och den randiga skuggan som bildas.

Vädret är ju lite upp och ner just nu och man blev ju lite bortskämd efter förra veckans sommarväder men vi får hoppas att solen och värmen återvänder snart igen. Svårt att bestämma något när det är regn ena sekunden, uppehåll nästa och så regn 10 minuter senare igen...



Jag vill ju duka upp med mina nya fina dukar igen. Tycker det är så himla fint och ger en sådan sommarkänsla med en somrig duk på bordet.



Jag visade ju en underbar duk som vi har på matbordet på terassen för några dagar sedan och jag var bara tvungen att klicka hem en duk till det runda bordet i pergolan också.

Här valde jag en med ett vackert blommönster i beige, brunt och mättad turkos och det blev så himla fint!



Jag kan verkligen rekommendera dig att kika in till LaLiving om du är ute efter en fin sommarduk.
Ange koden SANDBLOMMAN10 i kassan så får du dessutom 10% rabatt.

Du hittar såklart en massa annat fint där också. Massor av hemtextil och inredning i lite lantlig stil som passar lite extra bra nu till sommaren tycker jag.


Ha nu en skön lördag!
Kram M 




Inga kommentarer: