måndag 3 maj 2021

Nya canvastavlor och våra hallar

Inlägget innehåller annonslänk




Ett hörn hemma hos oss som jag inte visat så ofta men icke desto mindre mysigt för det. För det här är en riktig myshörna i en del av vår hall där jag ofta sitter och läser, filosoferar med en kopp kaffe och tittar ut i trädgården eller kanske, kanske surfar på sociala medier någon gång ibland :-)

Glöm inte bort hörnet när du inreder och ge det lite extra kärlek - det ger faktiskt en känsla av att rummet är större, blir ett bättre flödet och skapar skönare energier.

Här har jag precis gett detta hörn med Lamino-fåtöljen och det lilla bordet lite ny kärlek med en stor maffig tavla från Canvasbutik. Jag tycker så mycket om både motivet och färgerna i tavlan. Jag låter den gröna kulören lyftas ut i rummet med växterna, kudden och krukan. "Regeln om 3" som jag brukar tjata om = låta en accentfärg återkomma på minst 3 ställen i rummet. Testa och se effekten!



Denna tavla heter "Pochahontas"

Canvasbutik har ett stort sortiment av canvastavlor men även oljemålningar och posters och till riktigt bra priser. Jag har fått glädjen att dela med mig av en rabattkod till er: Ange SANDBLOMMAN10 i kassan så får ni 10% rabatt på ett köp.



Denna tavla heter "Neat"

I hallen som binder samman nya och gamla delen av vårt hus har jag hängt ännu en tavla från Canvasbutik. Gillar verkligen det mjuka motivet och färgerna i denna tavla.

Att hänga flera tavlor och gärna speglar i en smal hall får ögat att stanna upp och då rusar inte energierna bara vidare utan flödet blir mer lugnt och skönt.

Ha en fin måndag och start på veckan!
Kram M


Inga kommentarer: